.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی سرپرست جدید اداره ارشاد میاندرود

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، سرپرست جدید ارشاد شهرستان میاندرود معرفی شد.
 به گزارش شمال نيوز يه نقل از فارس، بعدازظهر امروز طی مراسمی در فرمانداری شهرستان میاندرود، سرپرست جدید نمایندگی اداره ارشاد شهرستان میاندرود معرفی شد.

در این مراسم که با حضور فرماندار میاندرود برگزار شده بود مهدی روحی در حالی به این سمت معرفی شد که پیش از این سابقه فعالیت‌های هنری در مجموعه ارشاد نیز داشته است.

رئیس نمایندگی جدید ارشاد شهرستان میاندرود در سخنانی بر اهمیت مقوله فرهنگ و هنر تاکید کرد و از همه مسئولان برای پیشبرد اهداف این اداره مساعدت خواست.

همچنین در این مراسم از تلاش‌های سیدکاظم حسینی سرپرست سابق این اداره تقدیر شد.

به گزارش فارس، سید کاظم حسینی از زمان ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از سمت خود استعفا کرده بود و از آن زمان تا امروز این اداره بدون سرپرست فعالیت می‌کرد.

در این مراسم حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران به طور تلویحی از خداحافظی حسینی سرپرست سابق از این اداره انتقاد کرد که حسینی نیز در سخنرانی خود بی‌پولی را مشکل اداره شهرستان دانست و تصریح کرد: همه چیز سر جای خود است اما فقط پول نداشتیم.

 از نکات جالب این مراسم سخنان مدیرکل ارشاد در زمینه انتخاب مهدی روحی به سمت سرپرستی این اداره بود، آنجا که ابراهیمی گفت: «این آقای روحی با آقای روحی نماینده سابق مردم در مجلس هیچ نسبتی ندارد، با آقای روحی بخشدار نیز همچنین، وی کاملا مستقل است».

ابراهیمی در ابتدای سخنان خود انتخاب روحی را به دلیل سابقه فعالیت‌های هنری و مدیریت در این حوزه همچنین پرتلاش بودن وی دانسته بود. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.